top of page

David Chappelle az abortuszról (Stand-up)

(A káromkodásmentesített magyar változat:)

Egészen őszinte leszek veletek, és persze tudom, hogy egyébként mindenki magasról tesz arra, hogy én mit gondolok, de...

...nem vagyok abortusz-párti.

Nem vagyok abortusz-párti, de ellene sem vagyok.

...az egész attól függ, hogy kit ejtek teherbe.

Megmondom nektek kerek perec, és engem nem érdekel, hogy mik a vallásos nézeteid vagy akármi más, de ha férfi vagy, akkor ebben a kérdésben jobb, ha befogod a szádat. Komolyan beszélek. Ez az ő dolguk. A döntés joga egyértelműen az övék. És nem pusztán azt mondom, hogy a döntés joga az övék, de hiszem, hogy nem is kell konzultálniuk erről senkivel, leszámítva egy orvost azzal kapcsolatban, hogy hogyan gyakorolják ezt a jogukat. Uraim, ez így igazságos.

És hölgyeim, hogy velünk szemben is igazságosak legyünk, hiszem azt is, hogy ha ti úgy döntötök, hogy megtartjátok a gyereket, akkor a férfinak nem kell fizetni.

Ez így igazságos. Ha te megölheted azt a szerencsétlent, akkor az a minimum, hogy nekem nem kell róla gondoskodnom. Az én pénzem, az én döntésem.

És ha ebben nincs igazam, akkor talán egyikünknek sincs igaza. De ezt már ti rakjátok össze magatokban.

12 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Uzsgyi! :)

Nem különösebben szeretnék foglalkozni már ezzel az egész kovidka-baromsággal, egyszerűen csak unalmas, és gondolom nem csak nekem. Nem mintha ne lehetne még most is hellyel-közzel újat mondani a témá

Craig kontra Wolpert...

Vicces részlet egy keresztény (Dr. William Lane Craig) és egy ateista (Dr. Lewis Wolpert) közti vitából: https://www.youtube.com/watch?v=go6m-KNUmG4 Magyar szöveg: Craig: ...én itt csak arról beszélte

Post: Blog2_Post
bottom of page