top of page

523

Történt ma egy kis érdekesség, amit némi töprengés után jónak láttam itt is megörökíteni. Viszont pillanatnyilag úgy tervezem, hogy egyéb úton terjeszteni nem fogom, olvassák csak azok, akik idetévednek, na meg persze akik rendszeresen látogatják az oldalt. Tekintsünk úgy erre, mint amolyan exkluzív tartalom:). Később tán meggondolom magam, de egyelőre úgy vagyok vele, hogy ez csak gyöngy lenne a disznók elé.


No tehát rám írt ma a testvérem, hogy a párja valamelyik éjjel az 523-as számmal álmodott, és amikor reggel ránézett a telefonjára, akkor is 5:23 volt az idő, és azt kérdezi tőlem, hogy ez jelenthet-e valamit. Na most én nem vagyok egy nagy álomfejtő, bár ahhoz nem is kellett annak lenni, hogy felkapja rá az ember a fejét, mert azért lássuk be, az ilyesmi eléggé természetfeletti módon hat. Valamennyire megoszlanak a vélemények arról, hogy honnan is jöhetnek az álmok, egyfelől ugye származhatnak belőlünk is, a saját lelkivilágunk szüleményei is lehetnek, aztán a Bibliából tudjuk, hogy Isten is tud álomban kommunikálni velünk, üzenni nekünk, akár utasítani is, a kérdés inkább az, hogy vajon a sátán is képes álmokat küldeni? Némelyek szerint igen, de én speciel nem látom a Bibliában az arra való precedenst, hogy ekkora hatalmat kellene tulajdonítanom annak a tetűnek (max. sugalmazni tud dolgokat), így én az álmokat és a gondolatokat mindig is olyan területnek tartottam és tartom most is, ahová a gonosznak nincs bejárása, azaz nem tud beférkőzni az álmokba és nem tud olvasni a gondolatainkban (persze ha valaki tud olyan részt, amin én átsiklottam és ezeknek ellent mond, írja meg üzenetben, nyitott vagyok a korrekcióra). Akárhogy is, de emiatt ugyan eleinte óvatosan közelítettem meg a kérdést, de minél többet gondolkodtam rajta, annál inkább arra jutottam, hogy ez valószínűleg Istentől volt - ki mástól lett volna, most komolyan? Így aztán azt mondtam a tesómnak, hogy nézd, ez nem a szakterületem, de van egy oldal, amit igénybe tudunk venni. Ez a Strong's Concordance nevű weblap, amit sok keresztény használ avégett, hogy a számok úgymond "bibliai jelentését" tudja meg belőle. Annyira nem ástam bele magam a témába, na meg én személyesen nem is igazán használtam ezt, mert nem vagyok az a típus, aki túlzottan bele lenne bolondulva a számokba, úgyhogy ne is kérdezze senki, hogy voltaképp milyen elven is működik ez az oldal és hogyan adja ki a számok jelentését, persze biztos van erről is valami leírás ott. Nem mintha azt gondolnám, hogy semmi jelentés nem állhat különös helyeken vagy különös módokon megjelenő számok mögött, egyszerűen csak nem vagyok ilyen beállítottságú, illetve nem szívesen sétálnék bele olyan csapdába, hogy túl nagy jelentőséget tulajdonítok olyasminek, ami könnyen lehet, hogy random, és mindössze én látnék bele valamit, ami nincs is ott. Mindenesetre mondtam tesómnak, hogy van ez az oldal, beütöm ezt a számot, hogy milyen jelentést ad ki, baj abból nem lehet. Na most az oldal az 523-as számra az "apaiteō" görög kifejezést dobta ki, amelynek jelentése visszakér; visszakövetel; behajt/megkövetel valamit, ami jár. Erre persze tesóm mondta, hogy na, ez tök jó, és szerintem ez mit jelenthet? Elsőnek azt mondtam, hogy mindenekelőtt ha jónak látja, kérjen imában útmutatást arra, hogy mi lehet az üzenet, mert én csak a magam véleményét tudom elmondani, ami vagy egybevág a valós ténnyel, vagy nem. És itt figyelmeztetném a kedves olvasót is, hogy maga is kezelje egy csipetnyi sóval, amit következik, mert itt végződnek a tényszerű események és itt jön az, ami pusztán az én szerény véleményem, mert ugye ezt kérdezték, és ugye én egyből mindent a végidőkre és az elragadtatásra vonatkoztatok, úgyhogy azért némi elfogultság is közrejátszik:). Amit tudni kell tesóm párjáról, hogy ugyan ismeri az evangéliumot és folyamatosan hallja tőlem és a tesómtól az Úrral és a Bibliával kapcsolatos okosságokat, bizonyságokat, bizonyítékokat, satöbbi, de azt jelenleg nem tudom, hogy megtért-e. Nem hinném, hogy túl távol áll tőle a dolog, viszont egyenlőre még nem tapasztaltam direktben, illetve nem hallottam konkrét hírét annak, hogy elfogadta-e Jézust. Így aztán két oldalról közelítettem meg a dolgot. Az optimista megközelítés, hogy időközben már megtért, és Isten ezzel az álommal, és azzal, hogy abban az időben ébresztette fel őt, azt üzeni neki, hogy most már tényleg nagyon hamar itt az ideje annak, hogy visszaköveteli, ami az Övé, behajtja az emberiségen, ami a tulajdona, ami Őhozzá tartozik, tehát el fogja vinni innen az újjászületett hívőket. Itt jegyezném meg érdekességképp, hogy a "harpazo", ami a görögben az elragadtatás, szó szerint azt jelenti, hogy erőszakkal, hirtelen kiragadni valamit valahonnan, így ez tényleg passzol ehhez a jelentéshez, hogy behajt valamit, erővel magához veszi, ami a jog szerint az Övé, de még nem volt Nála. Második lehetőségként meg ugye a pesszimista megközelítés játszik be, vagyis Isten ilyen úton figyelmezteti a tesóm párját, hogy elég ideje hallgatja már a bizonyítékokat és hallott is eleget ahhoz, hogy értelmes és felelős döntést tudjon hozni Jézus mellett, így már ne halogassa tovább, mert hamarosan eljön az a pillanat, amikor már nem lesz visszaút, itt fog maradni és át kell élnie a kegyetlen időket, amelyek még kegyetlenebbek lesznek azáltal, hogy minden információ a rendelkezésére állt, mégis olyan bolond volt, hogy nem tért meg időben. Azért mennyire nem semmi ez az egész sztori, igazából annyira friss, hogy bele se gondoltam, de tényleg elképesztő. Ez alapján nem mernék olyan bátor lenni, hogy az elragadtatást mondjuk a következő pár napra jósoljam (noha minden megtörtént már, aminek meg kellett történnie az elragadtatáshoz, így akár ebben a percben is bekövetkezhetne), meg azt sem lehet tudni, hogy a tesóm párjának mennyi időre van szüksége, hogy egyáltalán feldolgozza ezt az infót és tényleg tudjon vele kezdeni valamit, mindenesetre marhára feldobott, hogy ezt hallottam, tényleg elképesztő. Azért tényleg nem semmi, hogy Isten mennyire szeret minket és mennyire vágyik arra, hogy minél többen megmeneküljenek. Ilyet látni... áh, igazából tényleg még én sem fogtam fel, észbontó. Mi mást mondhatnék, mint hogy dicsőség az Úrnak? Dicsőség az Úrnak!


Akárhogy is legyen, én azért nagyon remélem, hogy pár hónapnál tovább már nem kell kihúznunk itt az istentelenek, hamis keresztények és egyéb hazug szörnyek közt. Persze a tévedés jogát fenntartom és egyébként is mindenre van erőnk Krisztusban, de... áhhh! Nagyon fellelkesültem, totál kész vagyok:)! Marana Tha, Jöjj, Uram Jézus! Hív a Menyasszonyod, jöjj:)!


(2021. 01. 19.)

9 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Friss imaválasz és útmutatás

Mint ahogy arról korábban már többször is írtam, időről-időre előfordul, hogy Isten tanácsát kérem valamiben, hogy hogyan tovább. Ha pedig épp nincs válasz, akkor azt úgy értelmezem, hogy ez rám lett

Hogyan meneküljünk meg a pokoltól?

Hogyan meneküljünk meg a pokoltól (Az egyetlen út a Mennybe) https://www.youtube.com/watch?v=PFMc11gIMeM A videó szövege magyarul: Ezt mondja Isten Igéje a Róma 3:23-ban: "Mert mindnyájan vétkeztek, é

Kérni Jézust, hogy a szívünkbe költözzön?

https://www.youtube.com/watch?v=aVXZjEpqCs0 A videó magyar szövege: Üdv, a nevem Robert Breaker, egy rövid videóval szeretném érinteni ezt a kérdést, amelyet mostanában többen is feltettek nekem. Ez e

Post: Blog2_Post
bottom of page