top of page

A Weather Channel alapítója...

Frissítve: 2020. máj. 27.

...helyre teszi a CNN-es Brian Stelter-t a globális felmelegedés témájában:

https://www.youtube.com/watch?v=0GRYGQBFVic A videó magyar szövege: - Rossz néven veszem, amiért "tagadó"-nak nevez, ez egy leminősítő kifejezés. Szkeptikus vagyok a klímaváltozást illetően, és szeretném, ha piszkosul világos lenne, hogy Mr. Kenny nem tudós, én viszont az vagyok. Ő most a Weather Channel vezérigazgatója, én pedig az alapítója voltam, és nem csupán társalapítója.

- És én örülök is, hogy megalapította, mert valóságos függője vagyok a Weather Channel-nek, imádom őket...

- Hallgasson egy kicsit, tisztelt uram, még nem végeztem. A CNN azt állítja, hogy teljes egyetértés van a globális felmelegedéssel kapcsolatban. Nos, olyasmi nem létezik a tudományban, hogy teljes egyetértés, a tudomány nem egy szavazat, a tudomány tényekről szól. És ha leásunk a kőkemény tényekig, akkor nem kérdés, hogy nincs klímaváltozás, hogy jelenleg nincs jelentős ember okozta globális felmelegedés, nem volt a múltban sem, és nincs okunk számítani erre a jövőben sem. Rengeteg a süketelés, és igen, ez nagy politikai ügy lett a demokratáknál, része lett a szónoklataiknak, és nagyon sajnálom, hogy tudományos kérdés helyett politikai kérdéssé vált, de a tudomány az én oldalamon áll.

- Nem hinném, hogy itt és most a végére járhatunk a témának, amit viszont tudni akarnék, hogy amikor...

- Persze, hogy nem járhatunk, mivel maguk a CNN-nél nem is engedik, hogy a végére járjunk. De örülök, hogy adásba kerülhetek és szólhatok a nézőikhez... Helló mindenki! Nincs globális felmelegedés!

- Arra vagyok kíváncsi, hogy amikor látjuk a kormányt, látjuk a NASA-t és egyéb intézményeket, akik szerint a klímatudósok 97%-a egyetért, azt gondolja, csak kitalálják? Azt nem értem, hogy ezzel mit kezd...?

- Ez egy manipulált szám, el is magyarázhatom magának. A kormány körülbelül két és fél milliárd dollárt ad évente a klímakutatásokra. Ezt a pénzt csak azok a tudósok kapják meg, akik olyan tudományos eredményeket mutatnak, amelyek támogatják a globális felmelegedést hipotézisét, amely a demokrata párt álláspontja. Így hát nincs más választásuk: ha kell a pénz, támogatnod kell a nézetüket. Így hát a tudományos jelentések 97%-a a globális felmelegedést támasztja alá. Miért? Mert a kormány ezekért fizet, ezekben van a pénz. Igazán egyszerű, de ettől még nem lesz helyes. Ettől még nem lesz igaz. Ettől csak megvásárolt lesz. Körbe-körbe mozog a pénz.

- Én nem vagyok tudós, nem fogom megcáfolni magát a tényeket illetően...

- Ez így van, maga nem tudós, ezért nagyon kérem, hátráljon ki az ügyből és hagyja meg az adásidőt a tudományos világ két oldalának. 31 ezer tudós írt alá egy beadványt, hogy ez a nézet nem megalapozott és hogy az én álláspontom a helyes. Továbbra is harcolunk, és idővel győzni is fogunk.


(2020. február 6.)

8 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Uzsgyi! :)

Nem különösebben szeretnék foglalkozni már ezzel az egész kovidka-baromsággal, egyszerűen csak unalmas, és gondolom nem csak nekem. Nem mintha ne lehetne még most is hellyel-közzel újat mondani a témá

Újabb előkép

"Azt is teszi mindenkivel, kicsinyekkel és nagyokkal, gazdagokkal és szegényekkel, szabadokkal és szolgákkal, hogy az ő jobb kezükre vagy a homlokukra bélyeget tegyenek és hogy senki se vehessen, se e

Reakciók (egy új vallás)

https://www.dailyrecord.co.uk/news/scottish-news/scots-womans-severe-reaction-covid-23945503 Efféle elrettentő példát lehet bőven találni, de ezt azért találtam érdekesnek, mert itt hivatalosan is eli

Post: Blog2_Post
bottom of page