top of page

Reakciók (egy új vallás)


Efféle elrettentő példát lehet bőven találni, de ezt azért találtam érdekesnek, mert itt hivatalosan is elismerték, hogy az oltás miatt lettek ilyenek a nő lábai, az arca, illetve a testének... mondjuk úgy, hogy nehezebben fényképezhető részei. Elsőre nem értettem, hogy miért ismerték el, mikor az ilyen híreket elrejtik, letiltják, az ezekről tudósító csatornákat egészükben törlik és inkább azt hangoztatják, hogy teljességgel biztonságos, kilencven feletti százalékban hatásos, satöbbi. Aztán azt olvasom, hogy továbbra is az oltás mellett van, nem ellene kampányol, hanem figyelmeztetni akarja az embereket, hogy ilyen is lehet, de az orvosok majd egyből segítenek rajta. Jaa, így már jobban értem. Mondjuk ezek mellett a képek mellett azt gondolnám, hogy hiába mond ilyesmit, inkább éri el azt, hogy az emberek észre térnek ettől, de amennyire nézem, ez a egész már vallásos áhítattá vált. Amcsiban nemrég óta már házról házra járnak és az ajtókon kopogtatnak a kormány emberei, hogy rábeszéljenek - gyakorlatilag térítenek. Ami az ottani nagy szószólót illeti, róla meg plüssfigurákat gyártanak (LOL!), illetve pólókat, amin nem az "In God We Trust", azaz "Istenben bízunk" felirat van, hanem "In Fauci We Trust", tehát nem csak szószólói, prófétái vannak, de még afféle istenképet is létrehoztak. Ha nem Isten szárnyai alatt lennék és nem a tökéletes védelmet élvezném teljes biztonságban (lásd 91. zsoltár), valószínűleg ki lennék akadva, így viszont azt teszem, amit másoknak is szoktam tanácsolni, azaz hátradőlök, mosolygok az egészen, örülök Jézusnak, az idők közelségének és élvezem a műsort:). Az arányokat nézve azért nem sokan mondhatják majd el, hogy ott voltak, amikor elkezdtek beteljesedni a Jézus feltámadása utáni legnagyobb és legföldrengetőbb ígéretek és a saját szemükkel látták egy korszak végét. Ez igen, valaki csípjen meg, hogy nem álmodom:)!

7 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Friss imaválasz és útmutatás

Mint ahogy arról korábban már többször is írtam, időről-időre előfordul, hogy Isten tanácsát kérem valamiben, hogy hogyan tovább. Ha pedig épp nincs válasz, akkor azt úgy értelmezem, hogy ez rám lett

Egy rövidke bizonyság

Az imént történt, gondoltam megosztom, mert nagyon jó: imádkoztam Istenhez néhány dologgal kapcsolatban, többek közt bocsánatot kértem, amiért néhány nappal ezelőtt egy kissé megrettentem a világra né

Leomlott az ördögi emlékmű

Ennél remekebb hírre talán nem is ébredhettem volna a hetedik hónap hetedik napján: a Georgia Guidestones összeomlott:)!!! Aki nem tudná, hogy mi (volt) ez, keressen rá, olvasgasson utána, a lényeg rö

Post: Blog2_Post
bottom of page