top of page

Alan Watts - Az emberi psziché manipulálása

Frissítve: 2020. júl. 23.

Van egy viszonylag régi videósorozat, ami nemrég újra eszembe jutott, gondoltam belenézek egy kicsit, a vége aztán az lett, hogy meg is néztem mind a négy részt, noha nem terveztem. Dicséretre méltónak tartom, amikor valaki ennyire jól meg tudja fogalmazni és el tudja mondani a tapasztalatait, és persze azt, hogy ezekből milyen következtetéseket vont le. Én legalábbis nagy elismeréssel vagyok azok iránt, akik ennyire higgadtan tudják átadni a mondanivalójukat, mivel én magam hajlamos vagyok talán túlságosan is lelkessé válni, ha Jézusról, az evangéliumról vagy akár csak a világ helyzetéről és annak jövőjéről beszélek valakivel. Persze korai megítélni, hogy melyiknek van nagyobb haszna, na és persze az ember gyakran látja jobbnak a másik embert saját magánál. Mindenesetre belinkelem mind a négy részt, véleményem szerint érdemes mindenkinek megnézni, mert elég alapvetően meg tudja változtatni az ember kapcsolatát a szórakoztatóiparral, de legalábbis erősen más megvilágításba helyezheti: https://www.youtube.com/watch?v=eR5F0xvSjyE





A teljesség kedvéért hozzátenném, hogy létezik olyan változat is, ami nincs négyfelé vágva, illetve meglepetésemre még (amatőr) magyar szinkronnal is megtaláltam, akinek úgy volna kedvére való, a cím youtube-on való beírásával könnyedén megtalálja, én személy szerint jobban kedvelem a már belinkelt, feliratos verziót az illető eredeti hangjával/előadásmódjával.


(2020. május 26.)

28 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Uzsgyi! :)

Nem különösebben szeretnék foglalkozni már ezzel az egész kovidka-baromsággal, egyszerűen csak unalmas, és gondolom nem csak nekem. Nem mintha ne lehetne még most is hellyel-közzel újat mondani a témá

Újabb előkép

"Azt is teszi mindenkivel, kicsinyekkel és nagyokkal, gazdagokkal és szegényekkel, szabadokkal és szolgákkal, hogy az ő jobb kezükre vagy a homlokukra bélyeget tegyenek és hogy senki se vehessen, se e

Reakciók (egy új vallás)

https://www.dailyrecord.co.uk/news/scottish-news/scots-womans-severe-reaction-covid-23945503 Efféle elrettentő példát lehet bőven találni, de ezt azért találtam érdekesnek, mert itt hivatalosan is eli

Post: Blog2_Post
bottom of page