top of page

Artur Pawlowski


A lengyel származású lelkipásztor kipenderíti a húsvéti istentiszteleten keménykedő "egészség"ügyist meg a falkában melléje verődött zsarukat. Nem érdekli a hazug süketelés, nem ad helyet a sátánnak, nem hunyászkodik meg az antikrisztus eljövetelét előkészítő rendszer előtt, hanem kizavarja őket a bánatba úgy, ahogy vannak. Na valahol itt kezdődik egy jó pásztor és egy igazi férfi. Lehet jegyzetelni.


(2021. 04. 14.)

9 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Friss imaválasz és útmutatás

Mint ahogy arról korábban már többször is írtam, időről-időre előfordul, hogy Isten tanácsát kérem valamiben, hogy hogyan tovább. Ha pedig épp nincs válasz, akkor azt úgy értelmezem, hogy ez rám lett

Egy rövidke bizonyság

Az imént történt, gondoltam megosztom, mert nagyon jó: imádkoztam Istenhez néhány dologgal kapcsolatban, többek közt bocsánatot kértem, amiért néhány nappal ezelőtt egy kissé megrettentem a világra né

Leomlott az ördögi emlékmű

Ennél remekebb hírre talán nem is ébredhettem volna a hetedik hónap hetedik napján: a Georgia Guidestones összeomlott:)!!! Aki nem tudná, hogy mi (volt) ez, keressen rá, olvasgasson utána, a lényeg rö

Post: Blog2_Post
bottom of page