top of page

Csalódtam a figyelők közösségében

Nem akartam már kitérni erre, mert igazából a témát érintő utolsó bejegyzésekben mindent elmondtam a dologgal kapcsolatban, maximum annyit lehetne hozzátenni, hogy hiába tudtam és mondtam is el az elejétől fogva, hogy ez nem egy száz százalékra biztos elmélet, azért miután befuccsolt, sokkal rosszabbul érintett, mint gondoltam. Hiába nem volt száz százalék, én azért mégis kilencven fölé lőttem - amint azóta kiderült, bakot lőttem. És hát maradjunk annyiban, hogy nem egy-két nap volt, amíg kihevertem. Ez így önmagában még nem ér meg egy naplóbejegyzést, viszont amit a figyelők közösségében látok, az már talán igen. Legalábbis eléggé csalódást keltett, hogy sokan nem is az, hogy nem beszélnek erről, de egyenesen tagadják, nem ismerik el, hogy befuccsolt. Nemzetközi szintről beszélünk, én nem is tudom, lehet az oktatással van baj, lehet nem megy nekik a matek, nem tudják kiszámolni, hogy mikor ér véget nyolcvan év, mennyi az, ha levonunk belőle hetet, mindenesetre a minap kíváncsiságból visszanéztem pár ilyen csatornára, amiket egyébként már nem kísérek figyelemmel, és meglepetés vagy nem, de a sok közül egynél nem láttam azt, hogy valamilyen módon érintette volna ezt. Még ha csak hallgattak volna, azt megértettem volna, arról még azt hihettem volna, hogy olyan letargiába kerültek, hogy semmi kedvük foglalkozni ezzel, de nem, ment tovább az egész, mintha nem történt volna semmi sem. Most én megkockáztatom, hogy itt az országban azért valószínűleg egyike vagyok azoknak, akik a leginkább izgatottak az Úr értünk való visszatérésével kapcsolatban, és akik a legintenzívebben, napi szinten figyelik a kapcsolatos eseményeket, híreket, miegymást, de ettől függetlenül még el tudom ismerni, ha valami zátonyra fut, nem viselkedem továbbra is úgy, mintha ez még mindig élne! Mert még mindig kötik az ebet a karóhoz, és a kommentszekciókban is csak elvétve látom, hogy valaki nemtetszését fejezné ki ezzel kapcsolatban. Nyilván nem kívánom, hogy valaki nyilvános bocsánatot kérjen, szaggassa meg a ruháját és szórjon hamut a fejére, mert ha valaki nem jelentette ki, hogy márpedig száz százalékra így lesz, akkor nincs miért bocsánatot kérnie, ha meg nincs miért, akkor ne kérjünk (mondjuk pont én beszélek, aki ha nekem jönnek, még én kérek reflexből bocsánatot:)), de ezt talán akkor sem kellene lógni hagyni a levegőben, a további bátorítása pedig elfogadhatatlan. Ráadásul némelyek még mindig ragaszkodnak azokhoz a próféciákhoz, amelyek bizonyos zsidó rabbiktól, például Kaduritól származnak. Ezekről én is írtam, mivel láttam némi esélyét annak, hogy talán tényleg Istentől valóak (nevezett rabbi pl. a halála előtt valószínűleg elfogadta Jézust Messiásként), a címek vissza lehet keresni őket, ha valakit érdekelnek a részletek, nem fogom törölni őket, maradjon csak nyoma a tévedésnek. Viszont azóta ezek is befuccsoltak, megalakult az új izraeli kormány, Netanyahut eltávolították, nem pedig az antikrisztusnak adta át az uralmat. Az ószövetségből tudjuk, hogyan lehet felismerni egy hamis prófétát: vagy olyat jövendöl, ami nem történik meg betű szerint, vagy pedig bejön ugyan a jóslata, de utána azt mondja, hogy kövessünk más Istent a Biblia Istene helyett. Ebből következően hiába voltak részei ezeknek a jóslatoknak, amelyek tényleg bejöttek és valóban látszódott mögöttük a természetfeletti befolyás, ez a természetfeletti befolyás csak azt mutatja, hogy mindez a sátán igen intelligensen eltervezett és kivitelezett csapdája volt, hogy még így a célvonal közelében is megpróbáljon minket elkeseríteni, kétségbe ejteni, hogy talán mégse most van itt az idő, satöbbi. Pedig ennek igen kevés jelentősége van az elragadtatás közelségét illetően, mert attól még, hogy ez a feltételezett kapcsolat téves volt, a többi jel még nem ment a levesbe, még ugyanúgy fenyegeti Izraelt a Góg-Magóg háború (de többek közt az orosz és kínai mozgolódásokat tekintve egy világháború is kilátásban lehet), még ugyanúgy alakul a "szövetség sokakkal", az emberek ugyanúgy gyalázatosak, istentelenek és szándékosan ostobák, sőt, ez csak napról napra erősödik, szerintem nem túlzok azzal, hogy a történelem során példátlan módon... amit meg erre az erőszakkal eltúlzott és felnagyított vírushelyzettel elértek a világon, az szintén az elkerülhetetlen katasztrófába sodorja azt, a fenevad bélyegére is rendületlenül kondicionálják a lakosságot, a vakcinát elfogadókat lottónyereményekkel, mindenféle ingyenes vacakkal, mi több, ingyenes sztiptízbár-belépőkkel kecsegtetik, aki meg ellenáll neki, azt meghurcolják, üldözéssel fenyegetik, a szegregációjukat készítik elő. Csak mert ez az emberi elképzelés nem jött be, a szellemet attól még nem lehet visszatuszkolni a palackba. Ráadásul rengeteg embert beoltottak, még ha levonjuk ebből azokat, akiknek valószínűleg placebót adtak be vagy épp be se adtak semmit (vannak felvételek lelkiismeretes orvosokról és nővérekről, akik tudják, hogy ártalmas, ezért csak beszúrják a tűt, de a mérget magát már nem nyomják be, hanem kihúzzák, mintha megtörtént volna az injektálás, és a "betegeknek" sem mondják el), akkor is tömeges elhalálozások várhatóak, ami elég rendesen egybeesik a negyedik pecséttel, ami pedig az elragadtatás után lesz. A lényegen tehát ez a kalamajka semmit sem változtat.


Egy szó mint száz, nem terveztem, de akkor a rossz példát látva inkább mégis kitérek erre és kimondom, hogy igen, a fügefa-prófécia és a Zsoltárok 90:10 közti feltételezett kapcsolat ezek szerint téves volt. Hogy más ezzel mit tesz, azt őrá bízom, én személy szerint visszatérek az eredeti, kevésbé leszűkített meglátáshoz, miszerint egy generáció időtartama nem meghatározható pontosan, de a második eljövetel (és még jóval előtte az elragadtatás is) mindenképp megtörténik, amíg legalább egy ember még él, aki látta, pontosabban életben volt, mikor Isten újjászülte Izraelt. És nem, nem nézek egyéb határidőt, nem ugrom rá egy másik elképzelésre, mert ez az elmélet volt az egyetlen, amiről úgy véltem, hogy biblikus lehet, nincs több támpont, ami megállná a helyét (bár még ha lenne is, ezek után valószínűleg már azt sem hinném el). Rengeteg más elmélettel találkoztam korábban is, de ehhez képest harmatgyengék voltak, sőt, igazából önmagukban is, csupa légből kapott feltételezéssel és akaratlagos érvekkel megtámogatva. Ettől nem fog megszűnni az, hogy az emberek dátumokkal dobálózzanak és valahogy megpróbálják ezeket a kudarcot vallott elméleteket újra felrázni és valami hamis életet lehelni beléjük - az ilyesmivel mondjuk eddig sem igazán foglalkoztam, pláne nem adtam helyet nekik itt a naplóban (egek, szerintem mostanra már vagy kétezer bejegyzésnél járnék), sokkal inkább vélem úgy, hogy most már tényleg itt van az ideje, hogy ahogy mondani szoktam, rejtőzzünk el szépen Isten szárnyai alatt, míg elvonul a veszedelem (nyilván nem elhanyagolván az evangelizálás lehetőségeinek kihasználását), és egyszerűen dőljünk hátra és élvezzük a műsort, itt vagyunk a vihar közepében, az egész világ retteg, mi viszont nevethetünk, örülhetünk és boldogok lehetünk félelem nélkül, mert méltóknak találtattunk, hogy most éljünk, hogy lássuk és értsük, és a szemünk láttára teljesedjen be a mi szerelmes Urunknak géniuszi terve a történelem talán leglátványosabb, leggrandiózusabb eseményével. Dicsőség Jézus Krisztusnak! És Isten minden népe mondja: Ámen!


(2021. 07. 14.)

13 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Friss imaválasz és útmutatás

Mint ahogy arról korábban már többször is írtam, időről-időre előfordul, hogy Isten tanácsát kérem valamiben, hogy hogyan tovább. Ha pedig épp nincs válasz, akkor azt úgy értelmezem, hogy ez rám lett

Egy rövidke bizonyság

Az imént történt, gondoltam megosztom, mert nagyon jó: imádkoztam Istenhez néhány dologgal kapcsolatban, többek közt bocsánatot kértem, amiért néhány nappal ezelőtt egy kissé megrettentem a világra né

Leomlott az ördögi emlékmű

Ennél remekebb hírre talán nem is ébredhettem volna a hetedik hónap hetedik napján: a Georgia Guidestones összeomlott:)!!! Aki nem tudná, hogy mi (volt) ez, keressen rá, olvasgasson utána, a lényeg rö

Post: Blog2_Post
bottom of page