top of page

Hülyére vett emberiség

Frissítve: 2020. jún. 13.

Vicces dolog történt ma velem, aminek kapcsán be is dobnék pár érdekes hírt. A sztori annyi volt, hogy bevásárlás közben odajött hozzám egy kétes alak, és megszólított. Elsőre nem vettem a lapot, és arra gondoltam, hogy na mi van, a csövesek már bejárnak kéregetni? Aztán kiderült, hogy ez a biztonsági őr (hadd ne menjek bele, miért néztem csövesnek), és felhívta rá a figyelmem, hogy most már kötelező az álarcosbálban való részvétel az üzletekben, büntetés, satöbbi. Fősodrású médiával nem mosom az agyam se tévé, se fészbukk, se semmi efféle formájában (általában a tesóm szokott rám írni minden ilyen világi dolog végett, de ezt most elmulasztotta), úgyhogy nekem ez új volt, meg is köszöntem szépen az infót. Aztán szabályszerűen üldözőbe vett, próbált kiterelgetni, vagy nem is tudom, mire gondolt, mindenesetre nem tudom honnan vette, hogy majd egyből sarkon fordulok és anélkül, hogy megvettem volna, ami kell, kisétálok, mint valami üresfejű droid. Szerencséjére nem sok cuccra volt szükségem, így nem fajult odáig a dolog, hogy rosszabb esetben elküldjem melegebb éghajlatra. Mindenesetre jót derültem a dolgon, egyszersmind el is gondolkodtam, hogy aki nem hisz Istenben, azzal mennyire el lehet hitetni mindent (itt mennék elébe annak, hogy valamely agymosott belém kössön - amit ebben a bohóckodásban kötelezővé tesznek, annak az 1Péter 2:13-17 alapján természetesen eleget teszek, még ha tudom is, hogy a nagy képet tekintve mire megy ki náluk a játék). Valószínűleg minden ember tisztában van azzal, hogy a kormányok, a média folyamatosan hazudik nekünk, ez köztudomású. Olyan ember talán nincs is, aki ezt ne ismerné el, én legalábbis még nem találkoztam olyannal, aki ilyen szinten tagadásban élne. Mégis, amikor éles helyzetbe kerülnek, az agyuk kikapcsol, semminek nem néznek utána, gondolkodni maguktól nem tudnak vagy épp nem hajlandóak, hanem egyből elhisznek mindent, amit mondanak nekik - becsicskulnak, ahogy kell. Ez a jelenség megtéretlen tinédzserkoromban is fejcsóválásra késztetett, persze akkoriban még csak olyan szinten, hogy nem értettem, miért a tévé meg a rádió dönti el az emberek helyett, hogy mit gondoljanak, milyen zenét hallgassanak, hogyan öltözködjenek, satöbbi, taszító volt számomra. Ma meg aztán egyenesen nevetnem kell az egészen. Ami nyilván nem az a gúnyos fajta nevetés, inkább az abszurd helyzetet nevetem ki, ahogy nézem még a nálam valószínűleg sokkal okosabb és tanultabb, magasabb végzettségű embereket is, ahogy szép engedelmesen berakják a fejüket a guillotine-ba. Persze ahogy a Szentírás is mondja, a bölcsesség kezdete Isten ismerete. Anélkül, hogy valaki ismerné Istent, lehet ezen az anyagi síkon okos, talpraesett, gyors észjárású, mi több, még sikeres is, bölcsessége mégsem lesz, ahogy fogalma sem arról, hogy valójában mi történik vele és körülötte. Az emberiség átadta a jogot a hazugoknak és az Istent gyűlölőknek, hogy helyettük gondolkodjanak, és csak magukévá teszik a végterméket. Nem csoda, hogy annyian élnek abban a hitben, hogy x milliárd évvel ezelőtt felrobbant a semmi, és mindenféle külső, értelmes és célzott ráhatás nélkül kialakult az élet. Pedig ami logikailag/statisztikailag lehetetlen, az lehetetlen is marad, akárhány milliárd évnyi bizalmat is szavaznak neki.


Na de nem is erről akartam beszélni, áttérnék inkább azokra a bizonyos érdekes hírekre. Ezek leginkább Bill Gates csalafinta dolgairól szólnak. A jó öreg Billy fiú vastagon benne van a környezetvédelem és a népességcsökkentés témájában, különféle oltóanyagok kifejlesztéséről nem is beszélve. Elképzelhető, hogy most valaki csak legyint, hogy "jaj ne, már megint ezek az összesküvés-elméletek...", nos, az ilyen illető nyugodtan lapozzon, mert ő valószínűleg amúgy is a fentebb már említett, gondolkodásra nem hajlandó kategóriába tartozik. Érdekes egyébként, hogy az "összeesküvés-elmélet" kifejezés amolyan vezényszóként működik. Olyan ez, mint a kutyáknál, a gazdájuk mond nekik egy bizonyos kifejezést, amelynek engedelmeskedve egy bizonyos módon reagálnak. Az emberek esetében a gazda a média és a mögötte állók, és ha bedobják, hogy "összeesküvés-elmélet", az átlagember engedelmesen kikapcsolja a józan paraszti eszét, bízik a hatalomban és automatikusan hülyének nézi, aki a hivatalos álláspontnak ellene megy. Mindenesetre nekem elég nehéz csak úgy félresöpörnöm ezeket a dolgokat, mikor maga a jó öreg Billy ravaszul, de azért kellően leplezetlenül beszél a dologról, mondhatni elejt azért egy-két infót itt-ott... egyszer például azt mondta egy beszéde során, hogy ha nagyon jó munkát végeznek az új oltásokkal, a születésszabályozással, akkor 15 százalékkal is csökkenthetik a népességnövekedést. Hogy ez szövegkörnyezetből kiragadott mondat? Ez a beszéd tudtommal fenn vann magyarul is a youtube-on, "Innovációval a nullára" a címe, aki akarja, csekkolja szövegkörnyezettel együtt. Mindenesetre fel-felröppennek a botrányok a fejletlen országokból, hogy az ott bevezetett oltásai meddővé teszik a nőket, illetve rosszabb esetben meg is halnak tőlük... eszerint "nagyon jó munkát" végeznek az új oltásokkal. Pár link:

Magyarul nem szoktam utána nézni, mert ahogy észrevettem, a magyar ember számára a világ minden magyar hírportálja hiteltelen és folyton belekötnek mindenbe, de gondolom ha mondjuk beírunk valami olyasmit, hogy bill gates, meddőséget okozó oltások, stb., talán kiad így is érdekességeket. Egyébként sem akarom senki helyett elvégezni a házi feladatát, csak címszavak formájában bedobnék pár infót. Például hogy már tavaly októberben lefolytattak egy gyakorlatot arra nézvést, hogy mi a teendő egy világméretű járvány kitörése esetén (Event 201 néven fellelhető). De ennél is érdekesebb a WO2020060606, amivel a Microsoft jött nemrég elő - ebbe a kódnévbe biztos csak az én eltévelyedett elmém véli belelátni azt, hogy World Order (Világrend) - 2020 - 666. Ez lényegében egy olyan rendszert takar, hogy az emberre helyezett digitális jelöléssel olyanféle technológiát juttatnak a testébe, hogy aki engedi ezt magára rakatni, gyakorlatilag a saját biomechanikai folyamatait felhasználva bányássza a kriptovalutát a rendszernek, tehát a puszta létezésével is pénzt keres. Nem véletlenül szoktatják hozzá már egy ideje az embereket a készpénz nélküli társadalom gondolatához. Aki mindebben nem látja meg, hogy a Jelenések 13:16-18 versekben leírt rendszert készítik elő, annak talán hiába is minden szó. Lassan itt a bivalyerős 5G-rendszer, ami kellő lefedettséget biztosít ehhez az egészhez, és gyakorlatilag az emberi test is részéve válik a rendszernek, kommunikál vele, amolyan 5G-antennává lesz. Minderről csupán néhány napja hallottam először, és akármilyen megbízható is volt a forrás, először még én is csóváltam rajta a fejem, hogy a kriptovalutát bányászó test ideája már talán egy kissé túlzás, de utánanézve a hivatalos álláspont is erről beszél:

A kvantumtetoválásról (quantum dot tattoo) egy korábbi blogbejegyzésben már beszámoltam, ahogy azt hiszem arról is, hogy valamilyen leolvasható jelzést kell majd felvenni a testünkre a kovidkával való "harc" érdekében, ami viszont talán épp tegnap robbant be, hogy Billy bácsi ugyanezen célból hozott létre egy enzimet, a neve természetesen tök véletlenül "Luciferase":

Tök jót nevettem ezen, úgy látszik már tényleg olyan nyílt lapokkal játszanak, amennyire csak bírnak. Nagyon jól tudják, hogy az emberek többségét már annyira sikerült elbolondítani, hogy megengedhetik maguknak az ilyen szintű merészséget. Ezzel együtt azért néha beletörik a bicskájuk a dologba. Múlt hónapban történt, hogy a Microsoft közzé tett egy hirdetést, amit egy Marina Abramovic nevű illetővel propagáltak, aki a szövegük szerint a világ egyik legelismertebb performance művésze. Én speciel korábban soha az életben nem hallottam róla, ami vagy jelent valamit, vagy nem, mindenesetre a hirdetést magát nem tudom belinkelni, mivel igen hamar eltüntették a hivatalos helyről és a youtube-ról is, miután rommá dislike-olták az emberek és elég rendesen elküldték őket a búsba, hogy van bőr a képükön egy sátánistával reklámozni a dolgaikat. Azért egy kicsit megdobbant a szívem, hogy vannak még azért bőven, akiket nem sikerül hülyére venni. Ahogy most rákerestem, természetesen megy a mosdatás, hogy a "szélsőjobbos trollok" (LOL) hatására kellett levenni, bla-bla-bla... hát nem tudom, szerintem akinek van gusztusa, nézzen utána egy kicsit a nőszemély a "munkásságának", és ha még azután is azt állítja, hogy semmi köze a sátánizmushoz, annak biztos nagyon csikorog a foga közé került homok :D!

Na ennyi voltam mára, továbbra is nagy örömmel figyelem ezt a komédiát, és nagy lelkesedéssel várom az elragadtatást. Persze tudom-tudom, annyian lökik a rizsát, hogy "az még nem most lesz, nekünk is át kell mennünk a nagy nyomorúságon, el kell utasítanunk a fenevad jelét", stb... hát, barátom... ha egy hamis evangéliumot hittél el, és a saját cselekedeteidben bízol az üdvösség tekintetében, nem pedig egyedül abban, amit Jézus tett... nos, akkor neked valóban így lesz. De nem nekem. Ó, de még mennyire nem... :)

További szép napot! (2020. május 5.)

527 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Friss imaválasz és útmutatás

Mint ahogy arról korábban már többször is írtam, időről-időre előfordul, hogy Isten tanácsát kérem valamiben, hogy hogyan tovább. Ha pedig épp nincs válasz, akkor azt úgy értelmezem, hogy ez rám lett

Egy rövidke bizonyság

Az imént történt, gondoltam megosztom, mert nagyon jó: imádkoztam Istenhez néhány dologgal kapcsolatban, többek közt bocsánatot kértem, amiért néhány nappal ezelőtt egy kissé megrettentem a világra né

Leomlott az ördögi emlékmű

Ennél remekebb hírre talán nem is ébredhettem volna a hetedik hónap hetedik napján: a Georgia Guidestones összeomlott:)!!! Aki nem tudná, hogy mi (volt) ez, keressen rá, olvasgasson utána, a lényeg rö

Post: Blog2_Post
bottom of page