top of page

Szellemi háború a vécéajtón

Ma szóba jött valahol egy bizonyos téma, ami eszembe juttatott egy, de még inkább két érdekes és valamennyire vicces esetet, úgyhogy nosza, örökítsük is meg. A korábbi munkahelyemen történtek, az elsővel kezdem, igazából az volt a mókás, a másik pedig inkább az érdekes. A nők talán nem ismerik annyira ezt a jelenséget, amiről szó lesz (bár nem tudhatom biztosan, elvégre nem jártam még női vécében, hogy módom lett volna ellenőrizni), mindenesetre a férfiak biztosan tudják, hogy a vécéajtók gyakran tele vannak firkálva, nem ritkán a teljes felületét kitöltik a különböző "életbölcsességek". Ezek között ritkán találni olyat, ami miatt megéri, hogy az ember egyáltalán odafordítsa a tekintetét, tehát valami igazán szellemes vagy vicces szösszenet, inkább obszcén dolgokat kapirgálnak oda, netán kilátástalan felkiáltásokat gazdasággal és politikával kapcsolatban (utóbbiak esetében néha még egymással is szócsatát vívnak a vécé falán). Amint mondtam, semmi olyasmi, amire érdemes odafigyelni, legfeljebb akkor, ha az ember érdeklődést mutat az Istentől elidegenedett átlagember reménytelen, esetenként pedig visszataszító megnyilvánulásain. Nekem még csak ötlet szintjén sem jutott eszembe soha, hogy bármit is felfirkáljak, eleve nem szeretem a rongálást még így kicsiben sem, de két esetben mégis ilyesmire vetemedtem.


Az első talán négy évvel ezelőtt lehetett, amikor is azzal kellett szembesüljek, hogy valaki felrajzolt egy fordított keresztet. Nem kell semmi kimunkáltságra gondolni, egyszerűen csak felvésett két vonalat, még csak nem is túl nagy méretben. Na nekem sem kellett több, és az alapbeállítottságommal nem törődve legközelebb már a tollammal felfegyverkezve tértem vissza az adott fülkébe, és a fordított keresztet normál keresztre javítottam. Később láttam, hogy ez nem nyerte el az illető tetszését (legalábbis gondolom, hogy egyazon személyről volt szó), mert újrarajzolta rá a fordított keresztjét, de szegény sátánista idióta valószínűleg frusztrált lehetett és agresszívvé válhatott, mivel ezúttal már több vonással és vastagabban, durvábban véste oda istentelen ostobaságának jelképét. Én erre fogtam, és az ábrát felhasználva felrajzoltam köré egy ablakot függönnyel, talán még egy cserepes virágot is odavarázsoltam az aljára. Ezzel már nem tudott mit kezdeni, az értelme látszólag csak addig terjedt ki, hogy két vonalat egymásra húzzon, pedig ha elég kreatív lett volna, biztosan ki tudott volna találni valamit, amivel elrontja a szép ablakomat. Akárhogy is, de mattot kapott a sátánista balfék! :D


A másik eset az nagyjából két évvel történhetett, de az épület egy másik részén, közelebb az irodai részhez, ebből kifolyólag pedig ezen az illemhelyen gyakrabban fordultak meg olyanok, akik nem szimpla munkások voltak, hanem irodisták, de olykor a közép-, és felső vezetés jeles, vagy épp kevésbé jeles képviselői is betértek oda emlékeztetni a világot, hogy ők is csak emberek. Ettől függetlenül azért itt is inkább azt lehetett látni, hogy az említett megnyilvánulások a mindenkori politikai elitet szidják, netán keseregés arról, hogy kevés a pénz, nem lesz nyugdíj, esetleg fajgyűlölő megnyilvánulások, vagyis csak az, ami a megszokott. Leszámítva persze ezt az alkalmat, amikor is azt láttam, hogy valaki felrajzolta az ismert szabadkőműves szimbólumot a háromszögben lévő "mindent látó" szemmel, amiből fénysugarak jönnek, és odaírta köré, hogy "illuminati, sátán!!!, 666". Na egyből elégedetten konstatáltam, hogy azért nem csak full tudatlanok dolgoznak itt, minimum egy embernek van legalább valami segédfogalma arról, hogy mi történik körülötte. Ez az elégedettség egész addig tartott, amíg tovább nem gömbölyítették az események fonalát, magyarán egy-két nap múlva valaki reagált a képre, mégpedig azt írta oda, vagy legalábbis valami olyasmit, hogy "de hülye vagy, ez nem a sátán jelképe, hanem az istené", na és amint azt talán sejteni lehetett, itt már én is bekapcsolódtam a diskurzusba. Persze minden szóra nem emlékszem már, hogy mit írtam, de nyilván azt próbáltam röviden átadni, amit tudok erről, tehát hogy az a jelkép az valóban sátánista jelkép, kifejezetten a sátánt szimbolizálja, és maga a szabadkőművesség is egy konkrétan sátánista szervezet, legfeljebb ha még alacsonyabb szinten van az ember, akkor ezt még nem tudja, nem kötik az orrára, de minél magasabbra kerül a szervezet szintjein, annál inkább beavatják, és egy ponton nyilvánvalóvá válik, hogy sátánimádók. Ahogy a híres Albert Pike idézet is valami olyasmit mond, hogy az alacsonyabb szinten lévő tagok ezt nem tudják, de bezzeg ők, a kiváló 32. és 33. rendfokozatú szabadkőművesek tudják, hogy "Lucifer az isten". Aki kíváncsi, a pontos idézetért nézzen kicsit utána a dolognak, könnyen hozzáférhető és utánajárható, de nekem semmi kedvem ezekkel a gonosztevőkkel foglalkozni még akár ilyen szinten is (eleget kutakodtam már a dolgaik után, elég volt). Na egy kicsit túlbeszéltem a dolgot, nyilván Pike-idézeteket már nem írtam fel a vécéajtóra, de a lényeget megpróbáltam röviden átadni, hogy az a jelkép nem isten jelképe, hanem a sátáné, mindig a sátáné és egyedül a sátáné, aki mást mond, az vagy tudatlan, vagy hazudik, még ha valami templomban látja is meg az ember, jobban teszi, ha meglép onnan mielőbb. Legközelebb már várt a válasz, pontosan nem emlékszem rá, de szokás szerint kötötte az illető az ebet a karóhoz, ellenkezett, hogy ez nem így van, bla-bla-bla. Mivel semmi érdemlegeset nem mondott, na meg egy efféle korlátozott felületen nem lehetett ezt a végtelenségig folytatni, megpróbáltam lezárni azzal, hogy felesleges tépni itt a szánkat, minden kellő információ szabadon hozzáférhető, ha valaki utána akar nézni, viszont biztossá akartam tenni, hogy valami értelme is legyen a vitának, úgyhogy felírtam a lényeget, mégpedig az evangéliumot. Nem is feltétlenül abban a reményben, hogy kifejezetten ezt a fickót térítsem jobb belátásra és megtérésre (bár nyilván ez is örvendetes lett volna), hanem akárki mást, aki olvassa, hogy legyen lehetősége egyáltalán tudni, hogy mi Isten üzenete, megoldása az ember számára. Ezt már akkor írtam fel, amikor közelítettünk a hétvégéhez, csütörtöki, de talán inkább pénteki napon, és azon a héten nem mentem be szombaton, így legközelebb csak hétfőn tudtam megnézni, hogy érkezett-e valamilyen reakció. És érkezett, bár nem olyan, amilyenre számítottam: az összes vécéajtót és fülkefelületet újrafestették fehérre. Az időzítés felettébb érdekes volt, mert bár egy ilyen lépés bizonyos időközönként mindenképp elvárható lenne abból a célból, hogy az illemhelyek ne legyenek olyan kulturálatlanok, csak épp ez a cég nem kifejezetten arról volt híres, hogy érdekli az ilyesmi, sőt, inkább a lehető legkevesebbet próbáltak költeni mindenre. Én kilenc évig dolgoztam náluk, ez idő alatt kétszer történt ilyen festés, ez az említett volt a második, előtte pedig legalább négy-öt évig simán elnézték a telefirkált felületeket. Felmerülhetnek ugye kérdések... például hogy a pasas, aki ellenkezni kezdett, vajon egy jóhiszemű, alacsony szinten leledző szabadkőműves volt, aki a valamiféle vallásossága mellett valóban úgy hitte, hogy ő az emberiség javát szolgálja szeretett titkos társaságában végzett munkájával, és hogy az a sátánista szimbólum Isten jele? Netán egy "beavatott" volt, aki már konkrétan sátánista, és aki a látszatot próbálta fenntartani? Aki abban a hamis világképben leledzik, miszerint Isten a gonosz, a sátán pedig a jófiú, aki fel akarta szabadítani az emberiséget, aki a "fény angyala"? És vajon csak véletlen volt, hogy épp azután jutott eszébe valakinek, hogy "na most már tényleg festessük ki a rötyiket", amikor nem átallottam kiírni az evangéliumot? Biztosan megmondani nyilván nem tudom, de talán sejthető, hogy milyen eshetőségeket tartok valószínűbbnek. Akárhogy is, legkésőbb az Úr trónja előtt ezeket mind meg fogom tudni, maga az eset pedig nyilván roppant érdekes volt. Nem mintha különösebben meglepő volna, hogy egy ilyen nemzetközi cégbe beszivárogtak a szabadkőművesek, ezek a sátánisták, de azért először ilyen módon, voltaképpen közvetlenül érintkezni velük mégiscsak az újdonság erejével hatott. És persze jaj nekik, ahogy jaj mindenkinek, aki a jót rossznak, a rosszat pedig jónak mondja. És ha tényleg inkább lemázoltatta az a marha a vécéajtókat, mikor látta, hogy nem tud meggyőzni a hazugságaival, és hogy még az evangéliumot is közzé tettem... LOL, szánalmas. Akihez el kell jusson és aki hinni tud, ahhoz úgy is el fog jutni, erről Isten gondoskodik és semmit sem tudnak tenni ellene, szó szerint semmit.


Tényleg, ha már itt tartunk, ha olvassa ezt egy szabadkőműves, vagy akármilyen irányzathoz tartozó sátánista, ezt üzenem neki: egyszerűen semmilyen mód nincs arra, hogy nyerjetek. Semmi esélyetek. Semmi. Akárhogy mesterkedik a nagymesteretek, nem tudjátok legyőzni Istent. Nincs olyan forgatókönyv, amelyikben győznétek, mindenképp veszíteni fogtok, ez kész tény. Legyen eszetek, ne legyetek hülyék. Akármilyen magasan vagytok most és akármit is értetek el, Jézus le fog onnan rántani titeket a lehető legmélyebbre és mindenetek odalesz, ez egészen biztos. Legyen inkább eszetek és térjetek meg a jó oldalra. Akármi gonoszságot is tettetek, akárhány ember, akárhány nő vagy gyermek halálát is okoztátok közvetve vagy közvetlenül, machinációk vagy rituálék során, Jézus Krisztus az emberiség minden bűnéért meghalt és nincs olyan, amiért ne halt volna meg, nincs olyan alávaló gonoszság, amire kevés volna az Ő kiontott vérének ereje, úgy halt meg érted is, hogy pontosan tudta, mit fogsz tenni az életed során, de mégis meghalt érted, személy szerint érted is, te is ott voltál a szemei előtt, amikor hagyta, hogy megfeszítsék. Így aztán mindegy mit tettél, mindegy mennyire vagy mélyen ebben a dologban, még ha közvetlenül a piramis csúcsa alatt is vagy, közvetlenül a sátán utáni második helyen, ha még te magad is vagy az egyik ilyen gazdag család feje, akik jelenleg még uralják a világot és az ördög kezére próbálják játszani, Jézus áldozata akkor is elegendő volt minden bűnödre. Isten ki tud szabadítani onnan, ahol vagy, és ki is fog szabadítani, ha Őt választod. Ezért hát térj jobb belátásra, higgy abban, hogy Jézus Krisztus meghalt, eltemették és feltámadt a harmadik napon az Írások szerint, hogy a kiontott vére megtisztítson minden bűnödtől és feddhetetlenül állhass az Atya elé, egyedül abban bízz az örök életedre és az üdvösségedre nézve, amit Jézus tett, ne pedig a saját cselekedeteidben, és hívd segítségül Jézus Krisztus nevét, és üdvözülsz. Nem talán, nem esetleg: üdvözülsz. Te és bárki, aki hajlandó erre most, amíg még tart a kegyelem kora. Tedd ezt meg, ha szereted az életet. Isten elédbe adta az élet útját és a halál útját, egyedül te döntesz, hogy melyiket szeretnéd.


(2020. 10. 04.)



21 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Friss imaválasz és útmutatás

Mint ahogy arról korábban már többször is írtam, időről-időre előfordul, hogy Isten tanácsát kérem valamiben, hogy hogyan tovább. Ha pedig épp nincs válasz, akkor azt úgy értelmezem, hogy ez rám lett

Hogyan meneküljünk meg a pokoltól?

Hogyan meneküljünk meg a pokoltól (Az egyetlen út a Mennybe) https://www.youtube.com/watch?v=PFMc11gIMeM A videó szövege magyarul: Ezt mondja Isten Igéje a Róma 3:23-ban: "Mert mindnyájan vétkeztek, é

Kérni Jézust, hogy a szívünkbe költözzön?

https://www.youtube.com/watch?v=aVXZjEpqCs0 A videó magyar szövege: Üdv, a nevem Robert Breaker, egy rövid videóval szeretném érinteni ezt a kérdést, amelyet mostanában többen is feltettek nekem. Ez e

Post: Blog2_Post
bottom of page