top of page

Izrael a következő?

Frissítve: 2022. márc. 2.

Csak egy érdekesség... ugye most mindenki azzal van elfoglalva, hogy megkezdődött az invázió, nem igaz? Minden szem Ukrajnára és az oroszokra szegeződik, de mi van közben Izraellel? Most felmerülhet a kérdés, hogy egyáltalán mi köze van az oroszoknak Izraelhez? Akiben felmerül ez a kérdés, annak egy korábbi bejegyzést ajánlanék a figyelmébe, ott jó hosszan kifejtésre kerül a válasz:



Ebben a belinkelt írásban szó esik néhány indítékról, amire hivatkozva az oroszok megtámadhatják Izraelt (mint ahogy meg is fogják, és mint ahogy arról szintén szó van, Isten fogja megvédeni őket), de most, azaz ma délben, frissen az ukránok megtámadása után máris azt nyilatkozták, hogy:


"Aggályaink vannak a Tel Aviv által bejelentett tervekkel kapcsolatban, miszerint további betelepítő tevékenységet kívánnak folytatni a megszállt Golán-fennsík területén, ami pedig ellenkezik az 1949-es genfi egyezmény rendelkezéseivel. Oroszország nem ismeri el Izrael fennhatóságát a Golán-fennsík felett, mivel az Szíria része"


A forrás, ahol a nyilatkozatot találtam (nem fordítom le az egész cikket):



Az oroszok eddig is a szíreket támogatták és segítették, a mostani események pedig akár afféle főpróbaként is felfoghatók. A Biblia próféciáit figyelembe véve nekem úgy tűnik, hogy ezzel a támadással megnézik, hogy meddig mehetnek el. Ha pedig mindezt simán megtehetik és csak ejnye-bejnyére számíthatnak a többi országtól, mint ahogy az eddig kinéz, akkor még könnyebben bátorodnak majd fel arra, hogy a megjövendölt módon Izraelt is megtámadják, ráadásul a már bevált ürüggyel, tehát valami olyasmit is mondhatnak majd, hogy ez nem agresszió, megszállt területre mennek be békefenntartás végett, mert ugye szegény szírek, satöbbi, satöbbi. Vagy valami effélét. Ha ez a mostani forgatókönyv beválik, akkor később is alkalmazhatják. Akárhogy nézem, egyre közelebbinek ígérkezik az Ezékiel 38. és 39. fejezetekben leírt háború... ami pedig tudjuk, hogy minek az elközeledtét is mutatja, úgyhogy ha esetleg félne valaki, ne féljen, legyen inkább izgatott. Képletesen szólva én is folyton az "órámat nézem", hogy "Uram, no mikor megyünk már...?" :)


"Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben, és higgyetek én bennem. Az én Atyámnak házában sok lakóhely van; ha pedig nem volna, megmondtam volna néktek. Elmegyek, hogy helyet készítsek néktek. És ha majd elmegyek és helyet készítek néktek, ismét eljövök és magamhoz veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ti is ott legyetek. És hogy hová megyek én, tudjátok; az utat is tudjátok." (János 14:1-4)


Ne féljetek!


(2022. 02. 24.)

28 megtekintés

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Friss imaválasz és útmutatás

Mint ahogy arról korábban már többször is írtam, időről-időre előfordul, hogy Isten tanácsát kérem valamiben, hogy hogyan tovább. Ha pedig épp nincs válasz, akkor azt úgy értelmezem, hogy ez rám lett

Egy rövidke bizonyság

Az imént történt, gondoltam megosztom, mert nagyon jó: imádkoztam Istenhez néhány dologgal kapcsolatban, többek közt bocsánatot kértem, amiért néhány nappal ezelőtt egy kissé megrettentem a világra né

Leomlott az ördögi emlékmű

Ennél remekebb hírre talán nem is ébredhettem volna a hetedik hónap hetedik napján: a Georgia Guidestones összeomlott:)!!! Aki nem tudná, hogy mi (volt) ez, keressen rá, olvasgasson utána, a lényeg rö

Post: Blog2_Post
bottom of page